Zalen verhuur - 't Middelpunt - Stichting ACC

Hoofdmenu:

Seminar, vergaderingen en workshops dat kan in
 Het Nieuwe Middelpunt

Waarvoor kunt u bij ons terecht
U kunt uw feesten, evenementen, en vergaderingen bij 't Middelpunt organiseren. 't Middelpunt heeft diverse ruimtes beschikbaar die u voor een dagdeel of voor de gehele dag kunt huren. De tarieven variëren voor een dagdeel, afhankelijk van het aantal mensen. Neem contact op met de beheerder voor beschikbaarheid van de zalen en voor inhoudelijke informatie.

Ondernemers / vrijwilligers uit de buurt hebben diverse activiteiten georganiseerd zoals: keramiek, biljarten, schaakclub, kookcursus, yoga, etc. U kunt aan een van deze activiteiten deelnemen of zelf er een organiseren. In het wijkcentrum worden ook regelmatig (dubbel) exposities georganiseerd. U kunt zich voor uw eigen expositie aanmelden via e-mailadres info@stichtingacc.nlOf bekijk de actuele activiteiten op onze pagina Activiteiten.
GEÏNTERESSEERD?
Wilt u een ruimte huren voor uw evenement, feest, acitiviteit of vergadering? Kom en bekijk onze ruimtes of neem snel contact met ons op!

Knop afspraak maken
Wij denken graag mee
Wij hebben diverse ruimtes die u kunt huren voor uw activiteiten:
  • Kantoorruimte
  • Keukenruimte
  • Diverse zalen met flexibele opstellingen
De tarieven variëren voor een dagdeel afhankelijk van de grootte van de groep.

Het Nieuwe Middelpunt helpt u graag bij de organisatie van uw evenement. Met veel uiteenlopende ruimtes binnen de locatie, kunnen wij altijd een evenement naar wens organiseren.

Bekijk onze schema Ruimtes en Verhuurtarieven ACC CENTRUM HNM 5-2-2015 hierin wordt u geïnformeerd over de verhuurtarieven van onze ruimtes.
Bekijk ook het sociaal maatschappelijk gebruikersrapport 2014 van wijkcentrum HNM.

Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu