info@stichtingacc.nl 033 887 62 96
Wijkcentrum 't Middelpunt vindt u, zoals de naam het zegt, in het midden van onze wijk. Vlak naast het wijkcentrum, dus ook centraal gelegen in de wijk, vindt u tal van dienstverlenende instellingen. Zoals een huisartsenpraktijk, consultatiebureau, apotheek, dierenarts, fysiotherapie, oefentherapie Cesar, het tienercentrum, kinderopvang (Mammoet) en Beweging 3.0. In het wijkcentrum zelf is ook een peuterspeelzaal gehuisvest en heeft Saltro een prikpunt voor bloedafname. Kijk voor meer informatie over dit laatste op de gezondheidspagina.

Wijkcentrum ‘t Middelpunt wordt beheerd door vrijwilligers. Het wijkcentrum heeft als doelstelling een ontmoetingsplek te zijn voor alle buurtbewoners. Dit willen wij doen door een grote diversiteit aan activiteiten aan te bieden, voor de buurtbewoners maar ook door de buurtbewoners. De activiteiten zijn voor jong en oud. Kom gerust een keer bij ons langs voor een kopje koffie en laat u informeren door onze medewerkers.

Wijkcentrum 't Middelpunt heeft een onmisbare sociale functie voor de Amersfoortse wijken Zielhorst, Schothorst en Kattenbroek. Ook biedt het centrum uitstekende huisvesting aan instanties met een maatschappelijke of culturele doelstelling. De stichting ACC beheert het wijkcentrum op zodanige wijze dat 't Middelpunt maximaal toegankelijk is en blijft voor bewonersgroepen uit de omliggende wijken om het te gebruiken als ontmoetings- en activiteitencentrum. De maatschappelijke instanties, die gebruik maken van het centrum, kunnen rekenen op alle benodigde faciliteiten.